Friday, November 26, 2010

KAU

ni aku just teringat balik apa yang jadi kat aku before ni . bukan na burukkan sape sape or na kutuk . tapi benda ni aku tabole na lupakan sampai bila bila . apa yang KAU buat kat aku bukan senang aku na lupakan . sumpah KAU manusia yang aku ta pernah jumpa kat bumi ni .sebab KAU la aku hilang kawan , sebab KAU la roomate aku ta pecayakan aku dan sebab KAU la orang yang aku ta kenal pun bole kutok aku . sumpah kau sial ! KAU cakap aku pegang duit maintance rumah . lepas tu aku yang pakai duit tu . WATAFAK la weyh ! last last aku dapat tau kau pakai duit tu untuk beli barang hamster KAU and untuk tambang KAU balik rumah balak KAU tu . KAU burukkan aku kat kawan kawan . KAU cakap aku buat KAU macam kuli kat rumah . suruh KAU buat itu buat ini . KAU cakap aku la yang paksa KAU jual handphone , lappy KAU sebab na belikan supra untuk birthday aku . and aku ingat lagi KAU ada cakap gan aku , masa tu aku na keluar dari rumah sebab aku tengah ada masalah duit dan KAU cakap KAU na belikan aku supra sampai 2 pasang la bagai untuk aku if aku ta keluar dari rumah tu . padahal aku dapat tau KAU buat camtu sebab KAU tanak bayar duit rumah lebih . yang lagi kelakar KAU cakap kat kawan kawan KAU dah beli pun kasut tu pastu bila conference aritu KAU cakap "nak beli" . keling kan ? selama 2bulan KAU tipu aku . KAU dah back kat balak KAU . KAU cakap KAU kerja sebab KAU ada masalah kewangan na bayar yuran uni dan kau duduk rumah awek sedara ex balak KAU tu . tapi apa ? rupanya  KAU stay rumah balak kau . mati mati aku kena tipu dengan KAU . sedara balak KAU tu tade kat sini pun . selama ni orang yang aku text tanya pasal KAU semua rupanya scandal KAU tu . KAU memang kuat bedrama la sial . KAU buat cite sedih semua kat aku sampai nanges nanges depan aku sebab ta dapat baya yuran . KAU cakap KAU dah jual lappy KAU semua tapi aku pelik jugak sebab kemana duit tu pergi . aku bodoh pecaya KAU bulat bulat . ya , aku menyesal kenal KAU . aku menyesal terima KAU dalam hidup aku , aku menyesal ajak KAU duduk rumah aku . muka KAU ta padan dengan perangai KAU yang teruk tu tau x ? satu lagi benda yang tabole blah KAU cakap KAU sakit buah pinggang . sebelah dah buang dan sebelah lagi ta befungsi dan KAU perlukan donor . tapi pelik, KAU bole jogging , jalan jauh jauh , ta makan ubat . KAU buat semua tu sebab KAU na aku simpati en ? aku pun bodo , pecaya . aku ta dengar pun cakap kawan kawan aku .naseb la aku ta collect duit untuk operation KAU tu . if aku bagi mesti KAU pegi joli kan ? sedangkan duit scandal KAU tu pun KAU tipu na buat business bagai . sumpah KAU kimak doe ! KAU pertikaikan sebab aku banyak ex . but semua benda aku dah cite kenapa aku ta lama semua . memang aku salah sebab aku pasang scandal tapi aku ta steruk KAU . cuma aku salah ta lepaskan scandal aku tu betol betol . but aku jujur gan KAU . aku terima KAU pun sebab KAU banyak kali tanya bila na declaire gan aku . ye , masa aku terima tu sebab aku kesian kan KAU . KAU baru break gan balak KAU , then gan sakit KAU tu . lama lama bila dah sayang KAU buat camni . kimak kan ? KAU bagi alasan kat aku KAU na balik rumah KAU malam tu sebab na tolong housemate KAU . last last aku tau rupanya balak KAU datang rumah . aku bodo ta pecaya cakap balak KAU . KAU memang ta lepaskan dia masa tu . KAU still lagi bagi harapan . naseb la semua ni dah lama berlalu . tapi jangan ingat aku lupa semua ni . bukan sebab aku sayang KAU ke apa . tapi sebab perangai sial KAU tu !

P/S: Kalau KAU baca elok la . bia KAU sedar sket , KAU tu melayu buat cara melayu jangan cakap macam ****** dan satu lagi ta payah na buat drama sedih KAU untuk tarik simpati orang . BYE !!

2 comments: