Tuesday, November 30, 2010

Shisha Oh Sayang

Okay . benda ni jadi semalam . aku ta dapat na update semalam so aku upadate arini . Jam menunjukkan pukul 9.20 malam . Sue 'pick up' aku gan Ella kat rumah Ella . kitorang na pegi kedai makan sec13 kat sana ada kawan Arys jual nasi lemak then Arys pun ada bukak kedai shisha . kawan punya pasal so kitorang on jela . Sampai je sana aku , Ella , Sue order air kat kedai mamak tu . then order la nasi lemak kat kawan Arys tu . then lepas abes makan Arys pun tanya na flavor apa . aku pilih apple . layan layan . cite pasal shisha then pasal sem ni ptptn dah ta tanggung . sampai ada kawan aku na jimat sangat makan maggie sehari satu . tu pun belah dua . ahahaha . lepas shisha shisha . pening pun datang . jam menunjukkan pukul 11.20 . aku tengok Ella macam dah ta okay . tapi bila tanya okay je . -________- . lepas tu Ella bersuara kat Sue cakap na balik sekarang . dia ta larat . na tidur . aku suruh Ella p dekat kereta dulu . so aku and Sue p bayar duit makan minum tu . lepas tu aku p tempat Arys buat shisha sebab aku na p tengok bekas flavor tu . then Sue cakap Ella dah muntah . so aku pun pegi la tengok dia kat kete tu . naseb la aku tahan tengok muntah tu if ta aku sekali yang muntah . aku na beli panadol tapi Ella cakap ta payah . lepak lepak depan kete jap tunggu la takut takut Ella na muntah lagi . then Arys pun bagi la limau hiris na bagi dia ta pening . then kitorang pun bergerak la na balik rumah . sampai je round the board , c Ella cakap na muntah lagi . aku punya la risau . takut dia muntah dalam kereta pulak en . naseb la kat sec11 tu ada caltex . ta sempat na bukak pintu . then *BLUERKKK . muntah lagi ! yeahhh bebehhhh . tau tau ada la sikit tkena kereta Sue . naseb la caltex tu tutup . so aku pun suruh la Ella duduk kat tepi aku na cuci muntah dia tu . untung la kau Ella dapat balak cam aku . *kihkihhh . then Sue pun bagi la air mineral dalam kereta dia bagi Ella minum and basuh kat kaki dia yang terkena muntah tu . aku pun round la area caltex tu cari paip air . tapi tade . *FUCK ! . naseb la ada cam jag besa berisi air . so aku and Sue pun bekerjasama la mencuci muntah NASI LEMAK si Ella tuuuu . naseb jugak ada kain senang la kitorang na menjalankan kerja kerja tu . lepas dah bersihkan tu aku pun suruh la Sue bawak kitorang cari 7e . kena jugak beli panadol . takut nanti dia muntah lagi kannnnn . 

P/S: jangan degil kalau orang suruh makan ubat tu and make sure perut tu ta kosong masa shisha . 

No comments:

Post a Comment